Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

1 лайт-бокс = утеплення бліндажів для одного батальйону

Дніпропетровські волонтери закликають кандидатів у депутати Верховної Ради відмовитися від політичної реклами і спрямувати заощаджені кошти на допомогу армії
22 жовтня, 12:47

Така підтримка, на їхню думку, допоможе підготувати до зими батальйони добровольців і військові частини, які перебувають у зоні АТО. На прес-конференції волонтери розповіли, як телефонували до рекламних агенцій, щоб з’ясувати вартість послуг із зовнішньої реклами під час виборів. Їх підрахунки дали цікаві результати. «Сума, витрачена на передвиборну агітацію в Дніпропетровській області, становить не менше 40 млн. гривень», — переконана волонтер Дарина Андрусенко-Якотюк. «Лише у Дніпропетровську кількість білбордів і лайт-боксів перевищує 2 тис. штук. Вартість оренди кожного варіюється від 1,6 тис. до 4 тис. грн. на місяць залежно від місця розташування. А сітілайтів — понад 1,3 тис. штук. Їхня вартість від 750 до 1 250 грн. на місяць. Усе це без урахування друкування і установки. Окрім того, колосальні витрати на рекламу в ЗМІ. А також сувенірна продукція, друкування листівок. Якщо це все додати, виходять мільйони на місяць», — пояснює Дарина.

Зараз волонтери займаються підготовкою солдатського житла до зими — купують матеріали та інструменти, утеплюють бліндажі. За їхніми даними, кошторис одного батальйону на місяць становить близько 150 тисяч гривень. «Якщо підрахувати, то розміщення реклами на одному лайт-боксі дорівнює утепленню бліндажів для одного батальйону», — говорять вони. Волонтери попереджають, що, попри перемир’я, війна не закінчилася і тому не можна розслаблятися. Потрібні кошти для того, щоб армія і в зимовий час залишалася боєздатною.

«Я був на Донбасі в зоні АТО. Йде війна, а в цей час у великих містах на рекламних щитах розміщено політичну рекламу. У бійців немає зимової форми, а політики витрачають гроші на рекламу. Ми привезли теплі речі і теплі «спальники» солдатам до Пісок. Для фортифікації споруд туди приїхала землерийка, а донині бійці рили окопи лопатами. Чому депутати, які розміщують політичну рекламу, не використовують допомогу воїнам як агітацію? Це було б корисніше, ніж зовнішня реклама», — дивується волонтер Максим Рева.

Обурення волонтерів викликають і методи підкупу виборців, які практикуються і в нинішній кампанії. «У ЗМІ з’являються світлини, де людям разом із агітаційними листівками роздають продуктові пайки. Народ уже втомився від таких методів ведення передвиборної агітації. Краще цю крупу, цукор, борошно відправити до зони АТО», — вважають волонтери. Вони закликають кандидатів у депутати звернути увагу на потреби армії. «Раніше ми переживали, що бракує касок і бронежилетів. Тепер додалася ще одна проблема — потрібні теплі речі, шкарпетки, термобілизна. Необхідні генератори. Один генератор коштує 6—8 тис. грн., а для батальйону їх потрібно 10—15 штук. Навіть якщо є генератор, на нього потрібен бензин. Бензин хлопці зливають зі своїх машин. Тому зверніть увагу на обмундирування, а не на брехливу агітацію», — сказала волонтер Ганна Павловська.

Її колега звертає увагу ще на одну гостру проблему. «У зимовий час рано темніє. Найчастіше бійці потрапляють під обстріл вночі. Тому потрібні прилади нічного бачення, вартість яких становить 100—150 тис. грн. Якщо один такий прилад придбати на взвод, можна врятувати 30—40 чоловік», — зазначає вона.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати