Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Що заважає Україні виробляти власний телевізійний контент?

У редакції «Дня» обговорювали перспективи, розвиток та ідейний бекграунд...
30 червня, 18:43

30 червня в редакції газети «День» відбувся безпрецедентний круглий стіл «Український серіал vs російський: перспективи створення свого контенту і відмова від телепродукту РФ». Ця важлива медійна подія створила аншлаг у телевізійному середовищі — висвітлювати її прибули 8 каналів. Найголовніше питання, яке дискутувалося учасниками круглого столу — що заважає Україні виробляти свій власний телевізійний контент? «День» уже давно такий виробляє у газетному дискурсі, то хто ж із телевізійників «перехопить естафету»?..

Обговорювали загальне розуміння процесу змін в українському телевізійному просторі голова Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Юрій АРТЕМЕНКО, заступник голови Державного агентства України з питань кіно Андрій ЯЩИШИН та генеральний директор «1+1 media» Олександр ТКАЧЕНКО. Деякі запрошені медіа-гравці, в тому числі і топ-менеджери провідних українських каналів, відповіли, що не зможуть бути присутніми на круглому столі, тож «День» пропонує висловитися їм заочно, у коментарях. І деякі, ми вже отримали.

Проблема власного телесерійного виробництва і викривлення телевізійного простору в цілому назріла уже давно. За словами Андрія Ящишина, сьогодні українські телеканали зіткнулися з «новою реальністю».  Закон, умовно кажучи, про «заборону російських серіалів» зміг показати, наскільки залежні наші канали від чужого за юридичними та ідеологічними показниками контенту. А чи хтось думав про те, щоб перетворити нашу історію на популярний продукт і робити на цьому ґрунті серіали?

«Канали повинні задуматися про власне виробництво серіалів, — говорить Юрій Артеменко. — На останньому засіданні Нацради канали заявляли, що в три рази збільшили власне виробництво — і ТРК «Україна», і «1+1», і група StarLightMedia ... Можна брати навіть не політичних героїв для серіалів, наприклад, того ж Сікорського. Його літаки у всьому світі літають. Якщо взяти правильну історію і красиво зробити — це матиме попит. Зараз навіть сама ситуація змушує робити такі речі». «Ми маємо усвідомити, що український серіал — це не американський і не російський продукт. А який він — дізнаємося протягом півроку», — запевняє Олександр Ткаченко.

Проте деякі канали, намагаючись обійти закон, створюють бар’єри на шляху повноформатного переходу на власне український контент. Про це, а також про роль держави в формуванні нашого телепростору і чи готові канали вивести на екрани українську реальність — читайте у підсумковому матеріалі з круглого столу у п’ятничному «Прес-клубі».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати